Translate

Creative Commons

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Eco-Mama està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

Creative Commons

divendres, 6 de desembre del 2013

Roc, Work in progress

 Roc, Work in progress


Molt emocionada escric aquestes paraules ja que s'apropa el primer aniversari d'en Roc i a mida que avancen els dies no puc deixar de recordar aquells meravellosos 9 mesos d'embaràs i, com no, el part! Un part dur, llarg i molt intens i que per res es va assemblar al que havíem somniat; tot i així vam tenir el millor dels postparts, un inici de lactància meravellós i seguim tenint una lactància molt feliç i desde el primer moment , ja que en Roc, va reptar tot sol fins el pit i s'hi va agafar de la manera més natural.

Des que em vaig quedar embarassada m'imaginava donant pit i m'emocionava enormement només de pensar-hi. Durant tot l'embaràs vaig sentir una forta necessitat d'informació, no podia deixar de llegir tot el que trobava i, de seguida, el meravellós món de la criança respectuosa i natural em va captivar. Abans de néixer en Roc ja havíem decidit que portejariem, faríem pit, collit, BLW i faríem servir bolquers de tela. 

Estic convençuda que el fet d'estar ben informada va fer que gaudís de la nostra lactància i gaudir de la lactància tant intensament va fer que gaudís també del postpart i, tot junt, entre el porteig i el collit em va facilitar molt el dia a dia, per això sóc on sóc i faig el que faig, per posar el meu granet de sorra i ajudar en allò que pugui a les mares que ho desitgin a gaudir plenament de la seva maternitat. 

Molt emocionada, comparteixo amb vosaltres aquest vídeo que recull el nostre embaràs i inici de postpart.

Roc Work in progress

http://youtu.be/vLSDcwMndcI

__________________ Muy emocionada escribo estas palabras ya que se acerca el primer aniversario de Roc y a medida que avanzan los días no puedo dejar de recordar aquellos maravillosos 9 meses de embarazo y, como no, el parto! Un parto duro, largo y muy intenso y que para nada se pareció al que habíamos soñado; aún así tuvimos el mejor de los postpartos, un inicio de lactancia maravilloso y seguimos teniendo una lactancia muy feliz y desde el primer momento , ya que Roc, reptó él solito hasta el pecho y se enganchó de la manera más natural. Desde que me quedé embarazada me imaginaba dando pecho y me emocionaba enormemente sólo de pensar en ello. Durante todo el embarazo sentí una fuerte necesidad de información, no podía dejar de leer todo lo que encontraba y, enseguida, el maravilloso mundo de la crianza respetuosa y natural me cautivó. Antes de nacer Roc ya habíamos decidido que porteariamos, haríamos lactancia materna, colechariamos, haríamos BLW y usaríamos pañales de tela. Estoy convencida que el hecho de estar informada hizo que disfrutara de nuestra lactancia y disfrutar de la lactancia tan intensamente hizo que disfrutara también del postparto y, todo junto, con el porteo y el colecho, me facilitó mucho el día a día, por eso estoy donde estoy y hago lo que hago, para poner mi granito de arena y ayudar en aquello que pueda a las madres que lo deseen a disfrutar plenamente de su maternidad. Muy emocionada, comparto con vosotros este vídeo que recoge nuestro embarazo e inicio de postparto. Roc Work in progress http://youtu.be/vlsdcwmndci

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada