Translate

Creative Commons

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Eco-Mama està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

Creative Commons

dimecres, 29 de gener del 2014

L'Alba i els PRO, han despertat a la fera...

Oh.. avui llegint a l'Alba Padro m'he encés de veritat i és que m'he sentit tant identificada... explicava la historia de una amiga seva que va anar a una  homeopata "suposada Prolactancia" i la va enganyar (ho podeu llegir aquí)

I és que... Aaagrth... quina ràbia... a mi em va passar gairebé exactament el mateix i em va costar 90 euros que m'enganyessin i em mentissin en tota la cara. No ho puc suportar... em vaig quedar glassada, bloquejada, no vaig saber reaccionar i vaig plorar un pilor...

Us explico la meva història.

El meu petit va tenir bronquiolitis molt fortes i el vam haver d'ingressar dos cops, la primera amb un mes de vida i la segona amb 3 mesos de vida... tothom ens deia "proveu homeopatia que va súper bé" i quan va tornar a agafar 2 bronquitis més que vam passar a casa, vam decidir buscar-ne un/a.

Teniem clar que ja que hi anavem, no volia un homeopata qualsevol, en voliem  un/a que fos prolactancia i , per recomanació d'altres mares , vam anar a parar a una que a més era pediatra.

Que bé, quina passada, que genial , estava euforica de contenta, no m'ho podia creure, estava súper emocionada. Així matavem dos pardals d'un tret, perquè la nostre pediatre no ens agradava gens  i vam dir: "ja que hem de pagar ho fem bé...," I vam anar a la visita, ens va fer moltes preguntes i li vam explicar tot, que feia poc havíem començat amb l'alimentació complementària, que estàvem convençuts i fèiem BLW, que fins el moment LME, que si dormiem tots junts... Tot anava bé fins que va preguntar, "com dormiu a la nit…?" quina sorpresa ens en vam endur quan en respondre que el nostre fill a la nit mamava molt, va començar a explicar-nos mentides i bilongues; que si el cos d'una dona, si no dorm més de 4 hores seguides, no genera oxitocina i que l'oxitocina era l'encarregada de generar greix en la llet i que com ja tenia més de 6 mesos hauria de donar-li un bibi a la nit perquè dormís més i unes farinetes de cereals al matí. I jo dient-li que no volia i ella sense escoltar-me que em deia: tranquil·la, les pots comprar ecològiques... em vaig quedar bloquejada, no vaig saber respondre-li, en sortir vaig plorar molt, pero moltissim, em vaig sentir impotent, enganyada, estafada....

No hi vaig tornar mai més, però li vaig pagar 90 euros i no em vaig desafogar amb ella.

Fa poc en una trobada de mares, una va explicar que li havia passat pràcticament el mateix, amb la mateixa homeópata.

És indignant perquè a sobre de no haber-li dit res, ara estarà enganyant a moltes altres mares que confien en ella...

Crec que s'hi haura de parlar.

Gracies Alba per despertar-me

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada